danverab

Lectura placuta pe wordpress.com

Aha! M-am prins

Aha! M-am prins

Era frumoasă, păru-ntins
cădea catifelat pe umeri
şi flori în păr să le tot numeri
şi îmi zâmbea, dar nu m-am prins.

Era frumoasă, un pretins
moment solemn purta sub gene.
Eu o priveam cumva alene,
ea tot zâmbea, dar nu m-am prins.

Era frumoasă, ce încins
se anunţa atunci momentul.
Crepa de agitat cimentul,
ea transpira, dar nu m-am prins.

Era frumoasă, dinadins
se atingea uşor pe buze.
Credeam că vrea să se amuze
şi-am stat pe loc şi nu m-am prins.

Într-un final ea m-a cuprins
şi-atunci, având o revelaţie,
am spus, trădat de oscilaţie,
cu sunet stins: “Aha! M-am prins.”

Graur Adrian – Bistrita

Aşa dozez relatia

Venisem cam târziu
La prima întâlnire.
Ce-am spus nici nu mai ştiu,
Citeam în ochi iubire.

I-am spus, sentimental,
Expresia aia veche,
Luat fiind de val,
În şoaptă, la ureche.

Când fata luase foc,
I-am spus că e frumoasă,
Cu zâmbet de escroc
Ce-a prins ceva în plasă.

Apoi, neaşteptat,
Când se muşca de buze,
În grabă am plecat,
Rostind pe fugă scuze.

O lună m-am ascuns,
Ca omul care-nşală,
Dar fata m-a ajuns
Să-mi ceară socoteală.

Îndată i-am rostit,
Din prima, explicaţia,
Cu glasul răguşit:
“Aşa dozez relaţia”.

Graur Adrian – Bistrita

 

De dragul acestei iubiri

De dragul acestei iubiri…
domneşte în mine tăcerea;
te sorb inocent din priviri
şi-ascund adorarea, durerea.

De dragul acestei iubiri…
ne plouă uşor cu petale
suave de albi trandafiri
pe-alei de mister, ireale.

De dragul aceste iubiri…
te ţin cu tandreţe de mână;
roşeşti de timidă, te miri
de focul din clipa stăpână.

De dragul acestei iubiri…
ne pierdem în zâmbete calde; 
frumoase şi vii amintiri
se lasă în vis să ne scalde.

De dragă ce-mi eşti mă opresc
şi-aştept să păşim înainte
şi-mi pare acum că-i firesc
iubirea să n-aibă cuvinte.

De drag cum îţi sunt mă atragi
în zbor către zările-albastre;
În viu curcubeu fluturi dragi
se-alătură tainelor noastre.

De dragul acestei iubiri…
topiţi ne privim şi ne pare
că-n toiul acestei simţiri
nu-i loc de vreun semn de-ntrebare..

Plutim surâzând. Ce mărunt
e totul şi lumea întreagă!
De drag şi copil cum îţi sunt,
de dulce cum eşti şi de dragă.

Graur Adrian – Bistrita

 

 

Leave a Reply

