danverab

Lectura placuta pe wordpress.com

2012 si OZN-urile!

2012 şi OZN-urile

În continuare, o să vă prezint un document legat de OZN-uri şi Iluminati.
Probabil că unii dintre voi aţi observat că in anul 2010 şi cu precădere în anul 2011 au apărut multe filme SF, cu tema „Extratereştri care invadează Terra”. În majoritatea filmelor de acest gen, extratereştri care par „de treabă”, vin de fapt cu gândul să cucerească, să omoare, să ne ia pe noi pământenii ca sclavi. Aş putea spune din prima, dacă e sa mă iau după conspiraţii, că şi aici e interesul mare al celor care conduc din umbră, să ne inducă o stare de teamă, şi să ne pregătească pentru o „reală” invazie extraterestră. După cum bine ştiţi, fenomenul 9/11, mă refer aici la atacul asupra celor 2 turnuri, a fost o înscenare cu implicaţii multiple, şi nu a fost vorba de un atac terorist, ci totul a fost foarte bine regizat. Se pare ca acum ni se pregăteşte acelaşi lucru, dar la nivel mondial. Iluminaţii, din câte găsesc eu pe sutele de site-uri, doresc decimarea planetară, şi păstrarea unui număr mic de oameni pe care să îi folosească, ca sclavi. (de fapt sclavi suntem şi acum, doar ca am început să ne trezim, şi noi fiind mulţi şi ei puţini, e pericol să ne scape de sub control).
Aşadar, despre ce e vorba în scurtul documentar?
Documentarul ne arata, printr-o expunere luată din alte documentare de acest gen, planul Iluminati, OZN-urile, si conexiunea lor cu DEMONI şi nu în ultimul rând, soarta celor care au îndrăznit să cerceteze şi să răspândească unele „adevăruri” care deranjau.
În trecut, atunci când încă nu existau tehnologii de răspândire incontrolabilă a informaţiilor, pe când singura metodă de informare a populaţiei cu privire la un eveniment, o faptă, o ştire era metoda scrisă, şi nu cea electronica gen internet şi/sau televiziune mai marii acestei lumi recurgeau la înăbuşirea/anihilarea celor care „deranjau”, prin metode medicale gen, ospiciu („erau declaraţi forţat nebuni), sau erau pur şi simplu omorâţi într-un fel sau altul. În sensul acesta se poate da cazul lui Mihai Eminescu, care pentru început a fost internat la nebuni, si otrăvit cu mercur, iar apoi a fost omorât, iar oamenilor de rând li se spunea ca a murit de o boala, în cazul lui de sifilis. Sigur ca exemple pot fi multe şi din zona României dar şi din străinătate. Aceste exemple le puteţi găsi uşor pe internet şi nu insist asupra lor.
În zilele noastre, când televiziunea şi internetul a luat o aşa mare amploare, şi când informaţia nu numai că circulă extrem de repede, dar e şi într-o mai mică sau mai mare măsură necontrolabilă, se pare că acest obicei de a declara nebun un om urmat de internare sau chiar moarte e pus în practică în continuare. Se poate cerceta şi în acest sens pe internet, unde vom găsi nenumărate dovezi. Dar nu doar cei care deranjează prin ceea ce spun sau dovedesc sunt reduşi la tăcere, ci şi cei care prin sclipirea inteligenţei lor redescoperă tehnologi de obţinere a energiei gratis. La fel pe timpuri ca şi acum (vezi Nicolae Tesla). Ok, să nu mai lungesc vorba şi să devin plictisitor, iată mai jos documentarul.

http://www.youtube.com/watch?v=wUpHT2vgtW8

Pentru că informaţia e voit extrem de condensată şi pentru ca vizionarea filmului o permite, pentru a putea citi unele pasaje vă sugerez să daţi pauză documentarului şi să citiţi şi recitiţi subtitrarea pentru a o înţelege mai bine.

Îmi cer scuze pentru eventualele greşeli gramaticale şi/sau de punctuaţie.

Preluare de pe net!

Un tip în autobuz, se gândea: ‘Şefu’ nesimţit, colegii de tot rahatul, prietenii nişte rataţi, nevasta curvă…’
În spatele lui cu un carneţel, îngerul păzitor îşi notează şi se gândeşte: ‘Ce dorinţe ciudate. În fiecare zi la fel, dar ce pot face eu? Dorinţa-i dorinţa! (cât adevăr e în acest banc? Aveţi dar grijă ce vă doriţi)

Doamne nu uita de ţara mea!

Spuneţi-mi, n-aţi văzut cumva o ţară ?
Am fost plecat vreo patru ani pe-afară;
Azi am venit şi-o caut cu ardoare,
Dar n-o găsesc şi-n suflet rău mă doare.

O caut peste tot, am fost şi-n sate,
Ogoare plâng în buruieni lăsate,
Înspre păduri, potecile uitate
M-au rătăcit într-un pustiu de cioate.

Acasă poarta nu e zăvorâtă,
Căci mama tot mai iese şi se uită;
Atâta dor i-a mai rămas pe lume,
Feciorii să-i mai strige iar pe nume.

Moşneagul iese-n cale şi-o întreabă:
“Vine? La anul, cred! Acu-i la treabă,
La noi în ţară-i multă sărăcie.
Ştiu ei – că de-or veni, la ce să vie?!”

Spuneţi-mi, n-aţi văzut cumva o ţară
Cântată de poeţi odinioară,
Cu ochi de cer şi plină de verdeaţă?
Am fost şi-am căutat-o şi la piaţă.

Acolo nu era, de bună seamă,
Că prea o înjurau români de mamă;
Harbuzul, pătrunjelul, biata prună,
Erau culese parcă. de pe Lună!

Chiar, voi nu aţi văzut pe jos o ţară,
Călcată în picioare şi murdară?
Ce-aveţi cu ea? Nimica nu vă cere,
Eu o declar singura mea avere!

Leave a Reply

